Bakalářská práce
Přehled marketingových strategií při využívání zrekultivovaných území a návrh užití marketingových nástrojů pro projekt Jezera Most
Úvod, cíl práce
- V úvodu stanovím cíl práce- navrhnout marketingovou strategii firmě Czech Coal a.s. pro využití zrekultovovaného území jezera Most.
- Vymezím pojem „zrekultivované území“.
- Vymezím lokality, o kterých budu ve své práci pojednávat.
Charakteristika zrekultivovaného území
- Budu podrobněji charakterizovat už dříve vymezený pojem „zrekultivovaného území“.
Charakteristika použitých marketingových nástrojů u zrekultivovaných území v ČR a v zahraničí.
-
Budu charakterizovat použité marketingové nástroje u jezera Medard a jezera Milada, eventuelně mohu porovnat s jezery Benedikt a Matylda v ČR.
-
Zanalyzuji marketingovou strategii použitou v Německu v jezerní krajině Lipsko.
Realizace marketingového výzkumu
- Sestavím dotazník, ve kterém se budu dotazovat občanů žijících na mostecku, které sportovní, volnočasové či komerční prostory na mostecku postrádají, a které by v oblasti jezera Most nejvíce ocenili.
- Výsledky dotazníkového šetření zpracuji do grafů a připravím závěr.
Návrhy a doporučení
- Navrhnu firmě Czech Coal a.s. nejlepší možnost využití oblasti jezera Most, dle zjištěných preferencí občanů a dle zkušeností získaných z realizace obdobných projektů.
Závěr
-
Na závěr shrnu zjištěné poznatky, zhodnotím marketingové šetření a uvážím možné zkreslující faktory a navrhnu další postup.
Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz