DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Bakalářská práce

image

Přehled marketingových strategií při využívání zrekultivovaných území a návrh užití marketingových nástrojů pro projekt Jezera Most

Úvod, cíl práce

  • V úvodu stanovím cíl práce- navrhnout marketingovou strategii firmě Czech Coal a.s. pro využití zrekultovovaného území jezera Most.
  • Vymezím pojem „zrekultivované území“.
  • Vymezím lokality, o kterých budu ve své práci pojednávat.

 

Charakteristika zrekultivovaného území

  • Budu podrobněji charakterizovat už dříve vymezený pojem „zrekultivovaného území“.

 

Charakteristika použitých marketingových nástrojů u zrekultivovaných území v ČR a v zahraničí.

  • Budu charakterizovat použité marketingové nástroje u jezera Medard a jezera Milada, eventuelně mohu porovnat s jezery Benedikt a Matylda v ČR.

  • Zanalyzuji marketingovou strategii použitou v Německu v jezerní krajině Lipsko.

 

Realizace marketingového výzkumu

  • Sestavím dotazník, ve kterém se budu dotazovat občanů žijících na mostecku, které sportovní, volnočasové či komerční prostory na mostecku postrádají, a které by v oblasti jezera Most nejvíce ocenili.
  • Výsledky dotazníkového šetření zpracuji do grafů a připravím závěr.

 

Návrhy a doporučení

  • Navrhnu firmě Czech Coal a.s. nejlepší možnost využití oblasti jezera Most, dle zjištěných preferencí občanů a dle zkušeností získaných z realizace obdobných projektů.

Závěr

  • Na závěr shrnu zjištěné poznatky, zhodnotím marketingové šetření a uvážím možné zkreslující faktory a navrhnu další postup.


Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz